maiken

lørdag den 22. januar 2011

Måske du kan bruge den?

I slutningen af december fortalte at jeg havde købt en ny bog, Engle-dagbogen. Jeg glæde mig til at komme i gang med den, men nu har jeg læst en side hver dag i 20 dage og den er bare slet slet ikke mig. Desværre.


Der er en side for hver dag, hele året rundt. Man læser en side hver dag. Man skal forestille sig at det er engle der fortæller en hvordan man kommer bedst muligt igennem sin dag og giver gode råd. 


Så hvis du har lyst til at overtage bogen, og mener det er noget for dig, så giver jeg den gerne væk. Det skal nok være en der tror på engle eller den lidt alternative side. Hellere give den væk, end at den står på hylden og samler støv. 


Der vil selvfølgelig blive trukket lod, hvis der er flere om den


God weekend


4 kommentarer:

  1. Hej.

    Jeg er meget interesseret i bogen :-)
    Kærlig Hilsen Tina

    SvarSlet
  2. Er også meget interesseret i den kære Maiken :)
    Det er jo nærmest en form for konkurrence det her ;)

    SvarSlet
  3. Jamen jeg er bestemt også interesseret :)

    SvarSlet
  4. Den lyder til at være noget for mig, så er også meget interesseret i den (:

    SvarSlet