maiken

mandag den 12. marts 2012

en opdatering

Jeg er godt klar over at i ikke har hørt fra mig længe. Lysten til at blogge er der selvfølgelig, men helbredet svigter. Jeg er inde i en "krise", og føler at hver dag er en kamp. Det er svimmelheden jeg hentyder til. Det har været rigtig slemt de sidste 3 uger. Jeg kan ikke holde balancen når jeg går rundt oppe, så jeg er nærmest sengeliggende lige nu. Det er rigtig hårdt. Ikke mindst for humøret. Der er SÅ mange ting jeg gerne vil, men ikke kan og det er meget frustrerende. Men jeg forsøger at holde humøret højt så godt jeg nu kan... men let er det ikke.

Jeg sover rigtig meget, men ellers får jeg set en masse fjernsyn. Jo mere jeg forholder mig i ro, jo bedre har jeg det og jo mindre kvalme har jeg. Jeg får kun lavet de vigtigste ting herhjemme, så maden bliver der heller ikke fiflet så meget med. Henning bager dog stadigvæk rigtig meget, og jeg har en masse jeg gerne vil dele med jer.

Ellers spiller jeg lidt sims, skriver nogle breve og dagbog for at få tankerne udad mit hoved. Jeg har øvrigt en artikel i denne måneds udgave af "ud og se" med DSB. Så hvis du skal ud og køre i tog, må du da gerne lige læse det. Ellers kan du finde det på nettet her: http://ipaper.ipapercms.dk/DSB/udogse/2012/3/ fra side 28.

Jeg spiller også wordfeud og i er velkommen til at tilføje mig: Maiken1984

Jeg håber snart jeg får det en smule bedre, så jeg kan finde tilbage til blogland.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar