maiken

søndag den 23. december 2012

23 december...

siger kalenderen idag, og i morgen er det allerede juleaften. Jeg synes at december er gået sindsygt stærkt, men jeg har nydt hver dag og været i julestemning konstant. Det har været en dejlig følelse. Julen bliver alligevel holdt med blandede følelser. Selvom jeg har nydt det, har jeg også været ked af det og trist. Det er første gang i 8 år at jeg ikke skal holde jul sammen med Henning, og det skære selvfølgelig i hjertet. Selvom vi ikke er sammen mere, så elsker jeg ham jo stadigvæk og det gør stadigvæk ondt at han ikke mener det skal være os... så trist har julen også været. Jeg prøver ikke at tænke for meget på det, for så bliver jeg sku skør i hovedet.

Vi var sammen i sidste weekend, hvor vi hyggede sammen og holdt vores egen julehygge. Vi så film, bagte vanillekranse, spiste oksesteg og nachos, masser af slik og var oppe det meste af natten. Det var hyggeligt og vemodigt. Jeg synes det er sørgeligt at nogle mennesker mener det er forkert at vi ses som venner, når vi ikke længere er sammen. Det er sørgeligt at mennesker kan få ondt i røven over det! De må virkelig have alt for lidt at gå op i!! Men uanset hvad, bliver vi ved med at ses og sådan er det bare. Nok om det.

Jeg skal holde jul hjemme hos mine forældre, sammen med min lillebror, bedsteforældre, bedste og onkel Allan. Det bliver sten sikkert hyggeligt, men jeg kommer til at savner min lillesøster og ungerne. Jeg havde sådan håbet på en jul sammen med dem, men jeg er forhåbentlig frisk nok til at tage med til Hjørring den 25, hvor der skal holdes jul endnu engang hos mormor og morfar, og der kommer de heldigvis, så jeg for dem at se alligevel.

Jeg vil selvfølgelig også benytte chancen til at ønske alle jer læsere en fantastisk jul. Jeg er glad for at i gider at læse med, selvom jeg ikke har været så aktiv herinde siden foråret. Men jeg kæmper fortsat med helbredet, og jeg kan kun bede til at det snart bliver bedre.

Jeg vil slutte af med en række billeder fra ugens løb, taget med min telefon. Mit stik til kameraet er fortsat forsvundet :)

Jeg fik lys i min elskede lysekrone, som jeg vandt hos Nordhjem.dk

ego! Leg med crappe jernet!
skønne istapper foran køkken vinduet

Jeg fik vild nikkel allergi fra en halskæde fra Chanti. Jeg fik
den i julegave sidste år, men har først taget den i brug nu. Alligevel
giver de pengene tilbage. Se dét er god service :)

Jeg fik kylling med tomater og pasta med pesto og spinat

Jeg bagte kanel knas

Og nutella kage

Jeg var på shoppetur med mor og søster og fik lækker brunch

Købte et lille pynte hus til gangen. Jeg er vild med det og har lys i det konstant.

Jeg fandt en "bambi far" i TIGER til min "bambi" og "bambi mor"

Jeg købte et sæt æsker til min stue. De passer så fint i farverne og til 149 skulle de med
hjem. Ved endnu ikke hvad jeg skal komme i dem, men det kommer nok lige pludselig.

Jeg fik ny medicin som havde den vildeste farve og endda matchede dagens neglelak

Vanille kranse

gave indpaknings rod


Hyggefisen Cille

Besøg af veninde Joan og hendes 2 børn. Freja krammede Cille

Svært spørgsmål i Battle quiz  - jeg svarede iøvrigt forkert - 

GOD JUL

1 kommentar:

  1. Rigtig god jul til dig også!

    Jeg håber, at du trods omstændighederne får en god aften!

    Knus!

    SvarSlet