maiken

fredag den 13. november 2015

Dagbog


Læge besøg...
Endnu et lægebesøg er overstået! Havde bestemt ventet at jeg skulle sættes ned i dosis idag, men eftersom jeg har døjet meget med abstinenser, så synes hun at jeg skal blive på nuværende dosis lidt endnu. Hvis jeg kan undgå at få de vilde abstinenser ved at det går lidt langsommere, så er det okay med mig. ''Du er ikke en typisk misbruger '' sagde lægen til mig idag og smilede. Det var kun ment positivt :) jeg føler mig ikke længere -på nogen måde- afhængig af morfinen psykisk, og det er nok derfor at jeg er lidt utålmodig og bare gerne vil udad det hurtigst muligt.


For utålmodig...
Lægen bremsede mig og sagde at vi skal tage det her stille og roligt, fordi hun måske godt kunne se at jeg blir lidt skuffet når jeg ikke er blevet sat ned som forventet. Om 14 dage skal jeg derned igen, og jeg håber håber håber at de voldsomme abstinenser bliver  væk, og jeg kan få lov at blive sat ned i dosis. Jeg ved godt at et halvt år fra eller til måske ikke betyder så meget for nogle, men jeg har bare fyldt min krop med så meget lort de sidste år, og når jeg nu endelig har fundet styrken og modet til at kæmpe og blive den gamle maiken igen, så er jeg nok bare lidt utålmodig af natur :)


Høj på livet, ikke morfin!
Det er gået SÅ hurtigt i min krop og i mit hovede de sidste 6 uger, og jeg kan slet ikke vente til hvordan mit liv ser ud om bare 3 måneder eller 6 måneder!!!! For første gang i mange år føler jeg mig levende igen og er rent faktisk glad for livet og ser frem til fremtiden. Føler mig høj på livet og intet kan slå mig ud :)


Sundere krop...
Jeg har også planer om at få fyldt nogle sunde ting i min krop og få dyrket mere motion. Jeg svømmer 2 gange om ugen, som jeg har gjort i halvandet år nu. Jeg kan ikke cykle så meget som jeg gerne ville. Cykler jeg en dag, så er jeg tvunget til at holde pause den næste dag... jeg squatter om aftenen og håber at jeg på et tidspunkt kan få lidt af min numse tilbage igen :) den er på mystisk vis forsvundet :)

Idag...
Efter lægebesøget i formiddags, havde jeg booket tid hos en massør. Det er første gang nogensinde at jeg bliver masseret af en professionel. Det var sørme rart, men det gjorde altså også lidt nas nogle steder :) det havde jeg nu forventet, men hun kunne også godt mærke hvor stiv jeg var i nogle af musklerne. Jeg har altid haft en meget skæv ryg, og hun nævnte at det sagtens kan være en af årsagen til at jeg døjer med svimmelhed... det er helt sikkert noget jeg vil Gøre igen. Højst sandsynligt allerede igen I næste uge... men nu må vi se! En dag af gangen...

Det regner jo helt vildt ude idag! Men jeg elsker det...jeg er træt efter formiddagens gøremål. Har også hovedpine, så jeg er krøbet under dynen lidt. Jeg vil se lidt tøse tv, inden jeg har planer om at give soveværelset en overhaling... jeg skal helt sikkert også spille klaver og male lidt. Og så har jeg været ved slagteren og har købt en god bøf, som jeg skal have til aften. Den vil jeg glæde mig til... men først, glee og lidt af alt det andet tv jeg holder af og måske en halv time...



Ønsker jer alle en god dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar