maiken

onsdag den 11. november 2015

Kvalme og uoplagt

Jeg har sovet længe idag. Jeg er helt grogget i hovedet og har igen kvalme og hovedpine. Føler mig meget uoplagt og har ikke den store energi! Heldigvis er jeg samtidig rimelig rolig i kroppen, så jeg kan blive under dynen lidt og slappe af med youtube.

Jeg ved hvor hurtigt det kan vende, så jeg nyder roen. Har heller ikke haft trang til at gå i bad endnu, for at få ro i kroppen af det varme vand.

Dagen idag er helt omvendt fremfor igår hvor jeg var meget oppe og køre og føler nærmest at jeg var høj på noget, selvom det ikke er tilfældet. Det må Være høj på livet :) høj på, igen at kunne begynde at føle mig selv. Tiden smuttede også fra mig, fordi jeg havde gang i så meget og ansede slet ikke tiden. I mit hoved var der flere timer til min svømmetime, mens min mor pludselig bankede på min dør og spurgte om jeg snart var klar! Det kom helt bag på mig at klokken var så mange, selvom det måske lyder mærkeligt i andres ører! Jeg fik pakket svømmetøj i en fart og kom afsted. Også til svømning kunne jeg mærke forandringer. Mine ben føltes lettere. Min balance var bedre og jeg kunne faktisk yde mere end jeg plejer. Nu var jeg også ret urolig igår, så havde glædet mig til at komme i vandet og få mig rørt. Det virker nemlig godt at få rørt musklerne, når man har abstinenser...

Jeg har ikke lagt mange planer for idag. Jeg nyder som sagt roen i kroppen samtidig med at jeg ikke føler mig helt så frisk som jeg har gjort de sidste par dage-
Vender det senere, så har jeg også en backup plan :) jeg skal ha støvsuget, gjort rent ved min ene kanin, Mollie og lave nye negle. Jeg har disse på lige nu, og selvom jeg lavede dem i mandags, så skaller de allerede. Det havde jeg forventet, når jeg bader så meget som jeg gør i øjeblikket. Ellers skal jeg bare holde mig beskæftiget med mine andre hobbyer. Feks maler jeg og spiller klaver, så jeg holder tankerne og kroppen igang.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar