maiken

tirsdag den 10. november 2015

Jeg er ved at vågne op igen.

Kære Læsere - hvis der altså stadig er nogen der følger med, trods det er 2.5 år siden jeg sidst har postet indlæg på bloggen. Flere gange har jeg overvejet at slette hele bloggen, men inderst inde elsker jeg jo at skrive, og jeg havde på fornemmelsen at jeg en dag igen ville få lyst til at sætte mig og skrive om mit liv. på både godt og ondt. Det er nu!

Jeg hverken kan eller vil ikke opremse de sidste 2.5 år for jer! Jeg har sovet og min krop har været i dvale. Jeg har mishandlet mig selv og ikke haft det specielt godt. Der er stadigvæk nogle ting jeg ikke er klar til at åbne op for, men det vil komme løbene. Nu skal jeg først igang igen og lige mærke hele blog-vibesene igen :) for selvom jeg ikke har været aktiv herinde, har jeg i al tid fulgt med rundt omkring som jeg har gjort i al den tid jeg har haft en blog. Ikke bare denne, men også før i tiden. Det nærmer sig efterhånden halvdelen af mit liv, jeg har delt på nettet!

Jeg er inde i en periode af mit liv, hvor jeg har det både rigtig godt, men også rigtig svært. Begge dele giver mig lyst og behov for at skrive lidt igen, og jeg håber at i igen vil følge med :)

Er du en gammel læser af min blog, så ved du sikkert også godt at jeg var frygtelig syg i nogle år.Er du ny? så kan du stadig kigge tilbage i arkivet og finde nærmest alt om mig siden 2008... lige på nær de sidste 3 år af mit liv ;) og det er her vi begynder nu... så hæng i, hvis du har lyst. Det vil gøre mig super glad :)

Næste indlæg er skrevet, og bliver udgivet i aften -  når jeg kommer fra svømning :)

Jeg er stadig ret aktiv på instagram, så kig også forbi der.

På Gensyn,
Maiken



Ingen kommentarer:

Send en kommentar