maiken

søndag den 25. november 2012

Cille

Jeg har altid sagt, at hvis jeg blev alene, så ville jeg have en kat. Henning bryder sig ikke meget om katte, så det var udelukket... men ikke længere. Jeg havde ikke boet her i lejligheden ret længe, før jeg gik på jagt efter hende der skulle på hos mig. Jeg havde kun få krav. Det skulle være en lille pige, og den skulle ikke være en almindelig grå-mis. Det synes jeg bare var lidt for kedeligt... lige indtil jeg så billedet af Cille på gul og gratis. Jeg var slet ikke i tvivl om at det var hende der skulle hjem til mig og bo. Jeg var solgt med det samme, så jeg skyndte mig at skrive til ejeren om Cille stadigvæk var der. Det var hun heldigvis, så jeg skyndte mig at reservere hende. Der gik et par uger før jeg fik hende hjem, for jeg ventede på en masse ting til hende, som jeg havde bestilt fra nettet. Alt skulle være helt perfekt.

Jeg var liiiidt bekymret for hvordan Fonzie ville tage imod hende. Idag går det helt fint, men der var lidt knas i starten. Der kunne de bestemt ikke li hinanden, men nu kan de fint ligge ved siden af hinanden og sove.

Her var billedet jeg faldt for.


Hun er en dejlig dejlig kat, og jeg er allerede blevet sindsyg glad for hende. Der er ingen tvivl om at jeg har savnet at have kat. Det er fantastisk når hun kravler ind til en og vil kæles. Elsker når de spinner af tilfredshed og jeg elsker at nusse hendes bløde pels. Jeg er så glad for hende at jeg overveje om hun skal have en legekammerat :O) Meen, for Fonzies skyld, så vil jeg vente til han ikke er her mere. I sidste måned fyldte han 10 år, så han er ved at være en gammel hund. Jeg tvivler på at han holder et år mere, på grund af hans gigt, men det har jeg sagt de sidst 3 år og han holder ud endnu :) så længe han er glad og tilfreds, så får han lov at blive, men den dag han mister appetitten på livet, så er det slut. Jeg håber dog der er længe til den dag, for det bliver ikke sjovt.





2 kommentarer:

  1. Skønt at se du er kommet igang med at blogge igen...
    Og super skøn kat :-)

    SvarSlet
  2. Tak søde.... blogger du slet ikke mere?

    SvarSlet